Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Hoe jouw bestelling geleverd wordt, is van een aantal factoren afhankelijk. Zo is het de vraag hoe groot je bestelling is, welke producten je hebt besteld en waar het heen moet. Hieronder leggen we uit wat bij ons gebruikelijk is.
https://www.desteigerconcurrent.nl/Veelgestelde-vragen/Bestelling-Levering/Hoe-wordt-mijn-bestelling-geleverd
Ik heb een bestelling geplaatst van een ladder, trap of kamersteiger, wat nu?
Jouw bestelling wordt in 99% van de gevallen bezorgd door onze eigen chauffeurs. Je krijgt dan ook altijd op de dag vóór de levering een track & trace van ons, waarop je de chauffeur kunt volgen op de dag van de levering. Er zit namelijk een nauwkeurig volgsysteem in onze eigen track & trace, waarbij je precies zit hoeveel stops de chauffeur nog heeft voor jou en waar hij zich bevindt. Onze chauffeurs gaan voorzichtig om met jouw bestelling, zodat de kans op schade minimaal is.
Mocht het nou zo zijn dat wij door drukte niet in jouw regio komen? Dan leveren we de bestelling uit via een externe transporteur. Hierbij krijg je meestal een track & trace, maar helaas niet altijd. Mocht je toch inzicht willen in de levering, neem dan even contact op met onze klantenservice. Wellicht kunnen wij meer inzien met betrekking tot de leverdatum of - tijd.
Ik heb een bestelling geplaatst van een rolsteiger, wat nu?
Afhankelijk van de fabrikant wordt jouw bestelling meestal via extern transport geleverd (per vrachtwagen). Hierbij wordt niet altijd een track & trace vrijgegeven, maar je wordt altijd op de hoogte gebracht van een (verwachte) leverdatum en/of -tijd. In sommige gevallen leveren wij de steiger zelf, in dat geval krijg je altijd een track & trace met een uitgebreid volgsysteem.
Ik heb een accessoire of onderdeel besteld, wat nu?
Onderdelen of accessoires gaan afhankelijk van de grootte, meestal per post. Dit duurt vaak 1-2 werkdagen voor je het in huis hebt. De postbedrijven die wij hiervoor gebruiken zijn PostNL, DHL, DPD en FedEx. Vrijwel altijd vertrekken deze partijen een track & trace. Heb je deze niet ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. Wellicht kunnen wij inzien wanneer je bestelling geleverd wordt of kunnen wij wel een track & trace verstrekken.