• Op werkdagen vóór 17:00 uur besteld, volgende werkdag klussen!*
  • Snelle levering in heel NL & BE
  • Grootste assortiment klimmateriaal!

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

Wat vervelend om te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen. We begrijpen dat dit erg teleurstellend kan zijn en we willen dit graag voor je oplossen.

Als je je bestelling niet hebt ontvangen binnen de verwachte levertijd, raden we je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Ons toegewijde team staat klaar om je te helpen en zal er alles aan doen om het probleem op te lossen.

We zullen de status van je bestelling controleren en indien nodig contact opnemen met de bezorgdienst om te achterhalen waar je pakket zich bevindt. We streven ernaar om je zo snel mogelijk duidelijkheid te geven over de situatie en een passende oplossing te bieden.

Je kunt ons bereiken via telefoon, e-mail of chat, afhankelijk van je voorkeur. Onze klantenservice staat klaar om al je vragen te beantwoorden en je te helpen bij het vinden van een oplossing voor het probleem met je bestelling.

Officieel dealer van: