• Op werkdagen vóór 17:00 uur besteld, volgende werkdag klussen!*
  • Snelle levering in heel NL & BE
  • Grootste assortiment klimmateriaal!

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Wat vervelend om te horen dat je bestelling beschadigd is geleverd. We begrijpen hoe belangrijk het is om je bestelling in perfecte staat te ontvangen, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Om dit probleem op te lossen, vragen we je vriendelijk om foto's te maken van de beschadigde verpakking en de beschadigingen aan de producten zelf. Stuur deze foto's vervolgens naar onze klantenservice, zodat we de situatie kunnen beoordelen en een passende oplossing kunnen vinden.

Onze klantenservice zal zo snel mogelijk reageren op je bericht en samen met jou kijken naar de beste oplossing. 

We streven ernaar om eventuele problemen met beschadigde leveringen snel en efficiënt op te lossen, zodat je zo snel mogelijk kunt genieten van je bestelde producten. Als je verdere vragen hebt of als er iets onduidelijk is, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder!

Officieel dealer van: