• Op werkdagen vóór 17:00 uur besteld, volgende werkdag klussen!*
  • Snelle levering in heel NL & BE
  • Grootste assortiment klimmateriaal!

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een product hebt besteld en dat je hem achteraf toch niet wil houden, om wat voor reden dan ook. Een product retourneren zonder het om te ruilen voor een alternatief kost je 15% van het aankoopbedrag als restitutiekosten. Eventueel betaalde verzendkosten gaan verloren, deze krijg je niet terug. Hiermee willen we voorkomen dat mensen het product voor eenmalig gebruik nemen en daarna weer retourneren. Daarnaast kunnen gebruikssporen of beschadigingen extra kosten met zich meebrengen. Het product dient in nieuwstaat geretourneerd te worden. Hierbij moet het product ook in de originele verpakking geretourneerd worden. Wanneer de originele verpakking ontbreekt, dient dit van te voren bekend gemaakt te worden. Anders moeten we achteraf meer kosten in rekening brengen .Kijk daarom altijd goed op onze website om te kijken of het product voldoet aan alle maatvoeringen die je wenst. Voor meer informatie omtrent het retourneren kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Je krijgt bij ons een deel van het geld terug (zoals boven omschreven). Daarnaast beoordelen wij de retourzending als deze bij ons terugkomt. Is het product uitgepakt, gebruikt of incompleet, dan houden wij meer geld in oplopend tot 50% van het aankoopbedrag. We vragen van te voren altijd foto's als indicatie van de conditie van het product.

Officieel dealer van: