• Op werkdagen vóór 17:00 uur besteld, volgende werkdag klussen!*
  • Snelle levering in heel NL & BE
  • Grootste assortiment klimmateriaal!

Kan ik mijn bestelling ruilen bij DeSteigerConcurrent?

Het komt natuurlijk wel eens voor, dat je iets besteld hebt wat te groot of juist te klein is, waardoor je hem wil ruilen voor een andere variant. Of je iets voldoet niet aan je verwachtingen, waardoor je hem wil retourneren zonder te ruilen. In beide gevallen kom je in aanmerking met ons restitutiebeleid.

Ruilen, hoe gaat dat in z'n werking?

Wanneer je iets wil ruilen, omdat het bijvoorbeeld te groot of te klein is, dan doen wij dit voor je op locatie. We komen het product weer afhalen en leveren het nieuwe product uit welke wel zou moeten voldoen aan je verwachtingen.

Voor het omruilen van een bestelling hanteren wij standaard 10% van het aankoopbedrag (incl. BTW) als handelingskosten. Dit heeft alles te maken met de kosten die wij moeten maken aan transport, planning en arbeid. Hier komt ook de meerprijs van het nieuwe product bij op, of de 10% handelingskosten worden verrekend met het bedrag wat je van ons terugkrijgt als je een goedkoper alternatief hebt gekozen.

Ook betaal je een vaste extra bijdrage als omruilopdracht, dit is erg prijzig in de transportwereld. Naast de 10% en nieuwe verzendkosten rekenen we ook een toeslag (op calculatie aan de hand van adres, product, afmeting, etc), omdat omruilopdrachten voor deze materiaal ontzettend duur zijn in de transportwereld. Voor meer informatie omtrent het ruilen kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Officieel dealer van: